Piffat till framsidan




Igår fick jag äntligen tummen ur och satte upp mina blomlådor. Inte det enklaste när man har eternit... Men efter mycket tålamod och stor försiktighet lyckades jag skruva upp dem!

Visst blev det ett stort lyft för framsidan. Jag är nöjd! Blomlådan är tillverkad av Ventura och är modellen "funky". Deras lådor är väldigt fina och populära :)

Mamma och jag åkte till en lokal handelsträdgård, Cramers, och införskaffade även jord och lite blommor. Så mycket det finns! Det var verkligen svårt att välja något bland allt det vackra... Men det blev petunian "million bells" och vita kantlobelia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0