Från skräphylla till linnégarderob

Mittemot vår toalett har vi en massa förvaring, men vi har inte utnyttjat det på rätt vis... det har blivit samling med saker som man egentligen kan samla någon annanstans. I en smalare garderob har jag förvarat krukor och tomma glasburkar, men de använder jag väldigt sällan!
.
Och alla våra lakan och handdukar har legat i en flyttlåda i sovrummet hela tiden, i över ett år!! Så det var på tiden att jag omorganiserade denna smala garderob...
.
Jag har letat efter hyllpapper men inte hittat något fint, så jag har använt mig av vanligt presentpapper. Möjligtvis inte lika hållbart, men det kostar ingenting och går det sönder kan jag enkelt byta! :)






.

Först tog jag ur alla lådor, slängde de jag inte behövde (sparade tre stycken för att klä in i hyllpapper). Sedan bände jag loss konsollerna (?) med kofot, klädde två fasta hyllor med papper och sist klädde jag de lösa hyllplanen innan de sattes in. Snabbt och enkelt! Allt detta arbete tog nog inte mer än två timmar :)
.
Nu är handdukar nära badrum och toa, ett klart mer logisk ställe att förvara dem på! Och alla lakan, påslakan och örngott är nu lättöverskådliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0